Laat zaterdag 7 februari tussen 13.00 en 17.00 uur je auto van binnen en buiten schoonmaken!
De 15+ jongeren van Het Keerpunt gaan in de meivakantie op Outreach naar Moldavie. Inmiddels hebben 16 jongeren zich aangemeld. Om te dit bekostigen houden ze acties. Aanstaande zaterdag 7 februari is het startschot van de acties. Tussen 13.00 en 17.00 uur ben je van harte welkom bij Het Keerpunt om je auto door hen te laten wassen. Terwijl de jongeren aan het werk zijn, staat er binnen een gratis kop koffie klaar. Zie hiervoor ook de flyer. We hopen dat we vele auto’s mogen wassen!
